Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

“Iloista on tavata vuosien jälkeen“, riemuylioppilaat ovat taas juhlatunnelmissa

Iisalmessa ylioppilaiksi vuonna 1973 kirjoittaneet tapasivat 50 vuoden jälkeen.

Nyt kaikki “Lapa innolla omenia vintille” -porukka portaille kasaan. Otetaan teistä kuva! Olavi Raatikainen komentaa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.