“Iloista on tavata vuosien jälkeen“, riemuylioppilaat ovat taas juhlatunnelmissa
Iisalmessa ylioppilaiksi vuonna 1973 kirjoittaneet tapasivat 50 vuoden jälkeen.
Nyt kaikki “Lapa innolla omenia vintille” -porukka portaille kasaan. Otetaan teistä kuva! Olavi Raatikainen komentaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.