Puuta kaatuu Iisalmessa – "Meillä on menossa siistimissavotta"
Iisalmen kaupungin tienvarsien siistimistyöt näkyvät parhaillaan Citymarketin ja Marjahaan välisen Eteläisen Pohjolankadun varrella. Kaupungin vihertyönjohtaja Antti Rytkösen mukaan töitä on tehty muuallakin Iisalmessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.