Soilimaria Korhoselle palkinto selkokielen edistämisestä – Sairaanhoitajaopiskelijat opiskelevat nyt selkokieltä ja pystyvät palvelemaan asiakkaitaan tulevaisuudessa entistä paremmin
Savonia-ammattikorkeakoulun selkoviestinnän opettaja Soilimaria Korhonen on saanut Vuoden selväsanainen -palkinnon tunnustuksena selkokielen edistämisestä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.