Mielipide | Voisikohan jalkakäytävillä ulkoiluttavat huomioida muutkin?
Pientareella kävelevä koira ei törmäisi niin helposti pyöräilijän kanssa.
Niin alkaa pikkuhiljaa kesä olla historiaa, mutta samat ongelmat seuraavat sitkeästi vuosi vuodelta. Tarkoittaen kevyenliikenteen väylillä kulkemista. Tulee väkisin seurattua polkupyörän satulassa istuen tätä kulkukirjoa. Meitä tallaajia on monen moisia, elikkä peiliin katsominen olisi tarpeen. Nuo kyseiset väyläthän ovat meitä kaikkia varten ja nykyään siellä liikkuu jos jonkinlaisia härveleitä, jotka eivät pidä meteliä itsestään, elikkä liikkuvat äänettömästi, sallitusti.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.