Mielipide | Huumeongelma - Huumehuoneille on vaihtoehtoja
En kannata huumeiden käyttöhuoneita. En myöskään kannata kannabiksen viihdekäytön laillistamista. Meillä on jo nyt liian suuri huumeongelma, joka näyttää räjähtävän käsiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.