Senni Martikaisen Vapaa sana Mielen hyvinvointi on jokaisen oikeus – Jonot ovat pitkiä ja ihminen joutuu luukulta toiselle pompoteltavaksi
Tulevana sunnuntaina vietetään mielenterveyspäivää. Sen sanoma tuntuu nyt tärkeämmältä kuin pitkään aikaan. Koronapandemia on pahentanut jo entuudestaan huonoa mielenterveystilannetta. Tämä näkyy tuoreessa kouluterveyskyselyssä, jossa iisalmelaisnuorten huoli omasta mielialastaan on kasvussa. Myös yhä useampi kokee kohtalaista tai vaikeaa ahdistuneisuutta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.