Mielipide | Samasta perheestä voi peruskouluikäiset olla opiskelemassa kuudessa eri koulussa!
Ihan huvittaa keskustelu siitä, miten yläsavolaiset kunnatkin kuolevat pian kokonaan ja koulut kannattaa sulkea jo etukäteen, kun tänne ei kuitenkaan muuta ketään. Saatikka olemassa olevat porukat viihdy tai vielä että syntyvyyden kautta asukasluku kasvaisi. Tämä lienee se perinteinen onko lasi puoliksi tyhjä vai täysi –ajatusmaailma.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.