Janette Heikkisen Vapaa sana | Kaiken kaaoksen keskellä yliopiston aloitukseen liittyi kuitenkin runsaasti antoisia kohtaamisia ja hauskanpitoa.
Aloitin kaksi vuotta sitten opiskelut yliopistossa. Ensimmäinen opintosyksy pyörähti perinteisesti käyntiin uusille opiskelijoille suunnattuine tapahtumineen, joihin kaikkiin oli ehdottomasti osallistuttava. Joka paikassa toitotettiin, kuinka tärkeää ryhmäytyminen ja verkostoituminen on ja että kaikessa kannatti olla mukana.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.