Anni Ollikaisen Vapaa sana | Syyllistämisen sijaan voisi keskittyä oikeasti siihen, mikä elämässä on tärkeää
Kulunut vuosi on ollut täynnä syyllistämisen tunteita. Matkailijoita syyllistettiin siitä, että pandemian aikana ei ole hyväksyttävää matkustaa. Lehtien uutisten kommentointi palstat ja sosiaalinen media olisi kaivannut saippuaa kommentoijien suulle. Mielipiteen saa ilmaista, mutta itsensä voi ilmaista hyvin monin tavoin. Valitettavan usein nimettömänä kirjoittaminen saa sanaisen arkun aukeamaan ja näppäimistöltä satelee loukkaavia sanoja.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.